Korea Herald: l’alternativa informativa asiàtica
Anàlisis / Irina Barnés

Korea Herald: l’alternativa informativa asiàtica

Irina Barnés.- The Korea Herald és un diari sud coreà que va néixer al 1953 i està escrit en llengua anglesa. L’equip que li dona vida està composat per diversos periodistes, tant locals com internacionals i per diverses agències de notícies com l’Associated Press. Com es pot deduir dels seu nom, The Korea Herald actua … Continue reading

El Mundo: intent de combinar digitalitat i tradició
Anàlisis / Clàudia Arqués

El Mundo: intent de combinar digitalitat i tradició

Clàudia Arqués.- El Mundo, anomenat formalment El Mundo del Siglo XXI, és un diari en llengua castellana editat a Madrid, pel Grupo Unidad Editorial. Va ser fundat el 1989 per Alfonso de Salas, Pedro J. Ramíerz, Balbino Fraga i Juan González. L’edició electrònica va ser iniciada el 1995. Els seus continguts són independents, tot i que a vegades poden … Continue reading

Clarín.com, el web de notícies més visitat d’Argentina
Anàlisis / Laura Aznar

Clarín.com, el web de notícies més visitat d’Argentina

Laura Aznar.- Clarín és un diari argentí fundat per Roberto Noble en 1945. En la seva versió impresa, en format tabloide, és el rotatiu amb major tirada de l’Argentina. Pertany al Grupo Clarín i la seva actual directora, Ernestina Herrera de Noble, és la viuda del seu fundador. L’any 1995 el grup va llençar l’edició … Continue reading