Europa / Jara Bravo / Notícies

Un editor de Reuters abandona el seu càrrec per dirigir la revista Adweek online

Jara Bravo.- Jim Ledbetter abandona el seu càrrec com a editor d’opinió en l’Agencia Reuters per encarregar-se de la edició digital i impresa de la revista Adweek, propietat de la companyia Inc. Media. Encara que l’agencia havia començat a realitzar retallades de personal, el periodista no estava en perill perquè era una peça essencial de l’entitat. Malgrat això, ell no va voler continuar.

La raó inmediata que va portar a Ledbetter a renunciar al seu treball va ser la cancel·lació de “Reuters Next, un projecte de portal de notícies per els usuaris del món”, ja que ell hauria dirigit aquest mitja. Un altre element decisiu que va accelerar la seva marcha va ser la possibilitat de treballar a Adweek amb Eric Schurenberg, l’editor de Inc. Media.

Els canvis que Jim Ledbetter vol aplicar a la revista son ampliar el seu públic, tractar temes més generals i no només tecnologia i economia, augmentar el material d’opinió i ser el portal on-line líder.

Jim Ledbetter, amb el fons de la versió digital de Adweek -Clasesdeperiodismo.com

Jim Ledbetter, amb el fons de la versió digital de Adweek -Clasesdeperiodismo.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s