L'extra / Laura Aznar

Només els mitjans digitals se salvaran de la caiguda de la inversió publicitària

Laura Aznar.- Europa Press ha informat que els directius dels mitjans de comunicació integrats en el panell Zenith Vigía han empitjorat lleugerament les seves previsions respecte la darrera actualització d’un estudi, dut a terme el novembre del 2013, sobre la inversió publicitària. Creuen que aquesta caurà un 1,7% al llarg del 2014, un 0,7% més del que havien previst dos mesos enrere. Tot i així, després de cinc anys d’importants caigudes, els directius consideren que aquesta petita variació, que de fet, és el menor descens de la inversió en els últims tres anys, “és una bona notícia pel sector”.

L’única excepció són els mitjans digitals. Pel 2014, els experts esperen que només es produeixi un creixement de la inversió en aquesta tipologia de mitjans. Per a la resta, la previsió és que la inversió publicitària caigui un  1,9% en la TV pública, un 3,1% en la TV privada, un 10% en els diaris impresos, un 9,7% en les revistes, un 13,6% en els suplements, un 4,5% en la ràdio i un 7,2% en el cinema.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s