EUA / Internacional / Irina Barnés

Un becari crea el contingut més popular del The New York Times al 2013

Irina Barnés.- Joshua Katz, un estudiant de postgrau d’estadística de la Universitat de Carolina del Nord, ha estat el creador del contingut més vist pels internautes a la web del diari The New Yor Times al 2013.

Es tracta d’un infogràfic interactiu – amb el nom “How Y’all, Youse and You Guys Talk”-  que permet als visitants de la pàgina identificar-se amb els diferents usos dialectals dels Estats Units, a partir d’un mapa de calor que es distribueix pels diferents estats del país. Aquest, publicat el 21 de desembre i basta en les dades proporcionades per l’estudi “Harvard Dialect Survey”, de Bert Vaux i Scott Golder, ha batut el récord de visites de la pàgina, donant així una lliçó magistral als periodistes habituals del rotatiu.

El propi becari, impressionat amb l’èxit del seu treball, ha confessat que la popularitat del mapa es deu a la constatació del fet de que els usos dialectals als EUA tenen molta més importància del que ens pensem, arribant, fins i tot, a definir part de la nostre identitat com a persones.

1618600_10202141107222144_1848153449_n

Font: www.lavanguardia.com, www.nytimes.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s