Irina Barnés

Participació basada en les xarxes socials

Irina Barnés.- Com a la majoria dels mitjans digitals del món, The Korea Herald parteix de la base que és important l’ús de les xarxes socials per a expandir la seva influència informativa al voltant del globus. D’aquesta manera, fan ús de diverses xarxes socials com Facebook, Twitter, Me2day (xarxa social coreana), Naver (buscador de Corea del Sud), Pinterest i subscripcions al diari per mitjà d’Apps mòbil.

C5-6

Xarxes socials i àudio de les notícies

Tot i que no tenen habilitada la opció de comentar en cadascuna de les notícies, i existeix un perfil de cada periodista on poder deixar cap missatge, es posa a disposició del lector un correu electrònic per a que enviï les seves queixes i suggerencies a l’autor de l’article. També existeix la possibilitat de compartir la notícia (a part de les xarxes socials) a través del correu electrònic o de la impressió. És interessant destacar també el fet de que s’ofereix un sistema interactiu que permet la lectura dels articles i notícies en veu alta. Això és perquè The Korea Herald és un diari bilingüe, de manera que té una funció educativa que es fomenta a partir de diversos exemples com aquests.

 Aneu a…

Torneu a la página inicial de l’anàlisi

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s