Laura Bernis / Uncategorized

La interacció amb el lector és essencial

Xarxes socials - compartir

Exemple d’apartat per compartir la informació

Laura Bernis – A cada notícia, a l’esquerra de la pantalla sota el titular i el nom de l’autor d’aquesta, es pot trobar, en color blau dissimuladament per no trencar amb la imatge del diari les diferents opcions que permeten a l’usuari compartir la notícia ja sigui per email, Facebook, entre d’altres, així com també permet guardar la informació o imprimir-la, còmodament.

Així mateix, The New York Times té una gran presència en les xarxes socials, com Facebook, Twitter o YouTube. La seva intenció amb això, tal i com diuen ells mateixos en el seu compte de Facebook és crear un lloc “on els lectors poden intercanviar comentaris intel·ligents i informats que millorin la qualitat de les nostres notícies i informacions”. Mateixa intenció per la qual els usuaris, també tenen l’opció de comentar un article, a la mateixa web de The New York Times. La interacció amb el lector és essencial. Per això el rotatiu integra la secció de comentaris amb el mateix article, situant-la a la dreta. S’unifica així per primera vegada l’experiència de l’usuari, que té accés de manera molt més senzilla a l’opinió d’altres lectors.

 

One thought on “

  1. Pingback: The New York Times: fusió de digital i paper |

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s