Jara Bravo

Xarxes socials de Público.es

Xarxes socials de Público.es

Jara Bravo- La participació dels lectors a Público.es no només és important per difondre el diari, sinó que també és un element vital. Tal i com hem esmentat, es tracta d’un mitjà online, que no compta amb una versió en paper on es pugui recolzar. Així, és essencial facilitar la comunicació entre els lectors i el propi diari.

Per aconseguir-ho el periòdic compta amb les xarxes socials, concretament Facebook, Twitter, Tuenti i Meneame i es troba enllaçat amb Google News, Google i Gmail. Amb aquestes eines, Público permet als espectadors compartir la informació i, alhora, augmentar la difusió del diari. Un altre element que utilitza el mitjà per afavorir la participació del públic són el sistema de comentaris, a partir del qual totes les persones que estiguin enregistrades a la web poden deixar un comentari i/o destacar altres comentaris com a positius o negatius.

També, Público.es està connectat a altres blogs i pàgines externes o internes, com blog.publico.es, on trobem únicament articles d’opinió, espacio-publico.com o La Tuerka, un programa de televisió diari que s’emet en directe a través d’internet, totes les nits i que permet crear noves ofertes informatives pels seguidors de Público.es.

One thought on “

  1. Pingback: Anàlisi del diari digital Público.es |

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s