Carolina Añaños

Un model digital: interacció amb els usuaris

Xarxes socials de difusió de The Guardian.

Xarxes socials de difusió de The Guardian.

Carolina Añaños.- The Guardian té en gran consideració la participació dels lectors en el seu contingut, no només compartint-lo, sinó també opinant sobre ell i fins i tot creant-ne de nou. Per aquest motiu, té presència a Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Pinterest i LinkedIn i integra un sistema de comentaris gratuït al qual es pot accedir després d’enregistrar-se amb un compte de correu.

Per altra banda, el mitjà compta des d’abril de l’any passat amb el GuardianWitness, una secció del mitjà amb contingut generat únicament pels usuaris, que poden aportar les seves fotografies, vídeos i històries, amb la possibilitat de ser publicats a l’edició digital. També hi ha participació a través d’enquestes o concursos, com el darrer “Your daily commutes: readers’ stories”.

També enllaça amb diversos blogs, i està connectat a pàgines externes que completen la informació que rep el lector.

Portal d'entrada al GuardianWitness

Portal d’entrada al GuardianWitness

Aneu a…

Torneu a la pàgina principal de l’anàlisi.

One thought on “

  1. Pingback: Anàlisi de l’edició digital de The Guardian |

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s